• Anasayfa
Üyelik Girişi
15 Temmuz Demokrasi Marşı
Reklam

Teröristlerin tepesine çökmemiz an meselesi

Başkan Erdoğan: Suriye topraklarında teröristlerin tepesine her an çökebiliriz. Sayın Trump’la da bunu görüştük, olumlu cevap verdiler.

Başkan Erdoğan:  topraklarında teröristlerin tepesine her an çökebiliriz. Sayın Trump’la da bunu görüştük, olumlu cevap verdiler. Teröristler çukur kazıyor, silah stokluyormuş. Korkunun ecele faydası yok. Hepsi de o çukurlara gömülecek

HASAN AY
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Şeb-i Arûs programına katılmak için gittiği Konya'daki Mevlana Meydanı'nda Toplu Açılış Töreni'nde halka hitap etti. Coşkulu kalabalığın Türk bayraklarıyla ve yoğun tezahüratla karşıladığı Erdoğan Konyaspor atkısı taktıktan sonra başladığı konuşmasında Fırat'ın doğusuna yapılacak TSK operasyonu için en net mesajını verdi. İşte Erdoğan'ın konuşmasının satırbaşları:
- Türkiye'nin bugün böylesine kendinden emin şekilde hakkını, hukukunu savunabilmesinin gerisinde ülkemizi 16 yılda 3.5 kat büyütmüş olmamızın verdiği güven duygusu var. Biz sınırlarımız boyunca kurulmaya çalışılan terör koridoruna izin vermeyeceğimizi bugün Konya'dan bir daha söylüyorum. Sadece söylemekle kalmıyorum 3 ayrı operasyonla bunu zaten icra ettik. Diğer bölgelerde büyük ölçüde bu oyunu bozduk. Şimdi sıra Fırat'ın doğusuna geldi. Bölgedeki teröristleri alenen himaye edenlere sesleniyorum, yanlış yapıyorsunuz, bundan vazgeçin.

KARIŞ KARIŞ TARAYACAĞIZ
- Geçtiğimiz hafta Fırat'ın doğusuna askeri operasyona başlayacağımızı resmen ilan ettik, yaptık mı yaptık. Şimdi yine takip ediyoruz. Burada Sayın Trump'la da bunları görüştük ve kendileri de olumlu cevapları verdiler. Şimdi bunların da takipçisiyiz. Bölgedeki son terörist de etkisiz hale gelene kadar Suriye topraklarını karış karış tarayacağız. Bu ülkedeki sorunların tüm tarafları tatmin edecek şekilde siyasi çözüm yolu açılana, yeni anayasa hazırlanana, özgür seçimler yapılana kadar Suriye topraklarındaki terörle mücadelemiz sürecektir.
- Yıllarca bizi Münbiç'te oyalayan şimdi de bize Fırat'ın doğusuyla ilgili birtakım sözleri verenlerin bu sözleri yerine getirmesi lazım, şimdi bunu bekliyoruz. Yaklaşık 500 kilometrelik sınır hattı boyunca özellikle de ABD askerlerine asla zarar vermeyecek şekilde kendi planlamamıza uygun yerlerden Suriye topraklarındaki operasyonlarımıza her an başlayabiliriz. Kahraman ordumuz hazırlıklarını ve planlarını tamamlamış durumda. Bir gece ansızın gelebiliriz. Bu şifreyi unutmasınlar her an teröristlerin tepesine çökebiliriz.
- Terör örgütü mensupları güya bize karşı tedbir alıyorlarmış, tüneller kazıyorlarmış, silah-mühimmat stokluyorlarmış. Korkunun ecele faydası yok. Ne yaparlarsa yapsınlar askerimiz ve topraklarını savunan ÖSO cengâverleri geldiğinde hepsi o çukurlara gömülmekten kurtulamayacak. Türkiye'ye düşmanlık edip hele hele silah doğrultup da iflah olan görülmemiştir. Bunların sonu da aynı olacak.

BAY KEMAL BU İŞLER LAFLA OLMUYOR, İCRAATINI SÖYLE
Bay Kemal lafla olmuyor bu işler. İcraat ne yaptın onu söyle. SSK'da genel müdürlük yaptın, hastaneler rezaletti. Biz Türkiye'yi ve Türk milletini çok sevdik. Çok sevdiğimiz için de çok daha fazla hizmet etme gayretinde olduk. Gece gündüz demeden milletimizin emrinde çalışıyoruz. Diğer ülkelerin durumunu gördüğümüzde Türkiye'nin nereden nereye geldiğini çok iyi anlıyor ve görüyoruz. Milletimizle gurur duyuyoruz.

SOKAĞA ÇAĞIRANLAR! HADDİNİZİ BİLİN, MİLLET PATLATIR ENSENİZİ
Gezi'de Bay Kemal Taksim'e geldi. 15 Temmuz'da darbe girişiminde bulundular. Bu millete kimse bedel ödetemez. Çözüm süreci dedik, yanaşmadılar. Ama şimdi bir daha çözüm süreci falan beklemeyin, geçti o iş. 25 Aralık'ta emniyet-yargı darbesinde yine milletimizin iradesine çarptılar. Bu ara Bay Kemal sokağa çağırıyor. Birileri Portakal mıdır, mandalina mıdır nedir çıkmış milleti sokağa çağırıyor. Haddini bil. Bilemezsen bu millet patlatır enseni.

CHP, SEÇİMDE BEDEL ÖDER
Ana muhalefetin başındaki zat ve bölücü örgütün güdümündeki parti yan yana yola çıktı. 31 Mart'a böyle yürüyorlar, gene başaramayacaksınız. Milletim CHP'ye daha fazla bedel ödetecek. Ne yaparlarsa yapsınlar, hedeflerimize doğru yürümekten vazgeçmiyoruz. Ülkemizin kararlı tavrını gördükçe kuduruyorlar.

TAKİPÇİSİ OLACAĞIM
Ankara çıkışındaki tren kazasında hayatını kaybedenlere rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyorum. Kazada sorumluluğu bulunanların hepsinden yasalar içinde hesabının sorulacağından emin olunuz. Bir daha benzer sıkıntıların yaşanmaması için tedbirler alınacaktır. Ben de takipçisi olacağım.

EN YÜKSEK OY SÖZÜ ALDI
Erdoğan, Mevlana Meydanı girişinde Konyalı vatandaşların sevgi gösterisiyle karşılandı. Kendisi için dua eden Konyalı teyzelere sarılan Erdoğan kürsüden kalabalığa "31 Mart'ta bir kez daha en yüksek oy oranıyla Konya'yı Türkiye'de bir numaraya taşıyor muyuz? AK Parti belediyeciliğine desteği zirveye çıkartıyor muyuz?" diyerek seçimlerde rekor destek sözü aldı.

ÇOCUKLARA SATRANÇ TAKIMI
Cumhurbaşkanı Erdoğan, yapımı tamamlanan eserlerin toplu açılışı ile Şeb-i Arûs Programı'na katılmak üzere Konya'ya geldi. Erdoğan, açılış töreninin yapılacağı Mevlana Meydanı'na gittiği sırada güzergâh üzerinde kendisini karşılayan çocuklara satranç takımı hediye etti.

ERTAŞ'IN GÖNÜL DAĞI'YLA BAŞLADI
Erdoğan konuşması öncesi Neşet Ertaş'ın "Gönül Dağı" türküsünün "Dost elinden gel olmazsa varılmaz / Rızasız bahçenin gülü verilmez / Kalpten kalbe bir yol vardır görülmez/ Gönülden gönüle gider yar oy" sözlerini okudu.