• Anasayfa
15 Temmuz Demokrasi Marşı
Reklam

Kamuoyunun Dikkatine

Biz Yunusemre’nin kurucu yönetimi olarak Yunus Emre’nin felsefesini kendimize şiar edindik ve hizmetlerimize yansıtmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Yıllar boyunca muhafaza ettiğim Türk-İslam kimliğimin de verdiği hoşgörü ve sabrı bugüne kadar gösterdiğimi düşünüyorum. Yalnız Yunus Emre’nin ve Türk-İslam felsefesinin gereksinimi olan liyakat ve teveccüh, karşımızdaki insanlarda ya da kurumlarda yoksa, hatta art niyet sezmişsek bizim de sabrımız bir yerde tükeniyor. Burada yeni kurulmuş ve kurumsal yapılanmasını yeni yeni oturtmuş bir belediye bulunmakta. Bu belediye, yaşına bakmaksızın, seçmeninin bile beklemediği ölçüde büyük hizmetlere girişmiş... Birileri rahatsız olsa da yine dile getireceğim; Yunuskent Projemiz, şu anda Türkiye’nin ilk 3 toplu konut projesi içerisindedir. İlçemizde yaşayan engellilerimiz, yaşlılarımız ve bakıma muhtaç kişiler için oluşturduğumuz Evde Bakım Hizmetleri’nin Ege Bölgesi’nde bir örneği daha yok! Biz bu işleri yaparken, Yunus’un felsefesini feyz alıyor ve herkese sevgiyle yaklaşıyoruz. Ancak başarımızı hazmedemeyen, tüm toplumun duyarlı olduğu ağaç hassasiyetinin arkasına saklanıp asıl nefretini kusanlar sabrımızı sınamasın! İnandığımız değerler doğrultusunda çalışıyor, haksızlık karşısında dik duruyoruz. Bundan sonra da bu dik duruşumuzdan asla taviz vermeyeceğiz.

KENTSEL DÖNÜŞÜMÜ BALTALAMAYA ÇALIŞIYORLAR

İki yıllık bir belediye olarak kimsenin yapamayacağı bir işe imza attık. Manisa Belediyesi döneminde Hafsa Sultan, Yeni Mahalle, Fatih Mahallesi, Cumhuriyet Mahallesi gibi şu an tamamı Yunusemre sınırlarında olan bölgelerde kentsel dönüşüm yapacaklarını duyurup, 2016 yılı sonuna gelindiğinde bir arpa boyu dahi yol alamayanlar gibi değil, Bakanlık’tan yetki alıp, Cumhurbaşkanına onaylatıp, Resmi Gazete’de yayınlatarak kentsel dönüşüm yapıyoruz. Bu durumu hazmedemeyenler tarafından kullanılan kalemler, bizi kentsel dönüşümü anlamamakla itham ediyor. Birileri 2012 yılından bu yana kentsel dönüşüm hususunda sadece konuşuyor. Biz ise hayata geçiriyoruz. Kentsel Dönüşüm’e girecek mahallelerimizde yaşayan vatandaşlara açık çağrımdır. Bizim yapacağımız kentsel dönüşümde, sadece binanızı yıkıp yerine yenisini yapmayacağız. Biz Kentsel Dönüşüm’de sizlere yeni bir şehirde yaşama fırsatı sunacağız. Ayrıca şu an elinizdeki mülkiyetinin değerinin katlanmasını da size taahhüt ediyoruz. Bütün karalama kampanyalarına rağmen, Yunusemre ilçesinde Kentsel Dönüşüm yapılacak ve sonunda vatandaşlarımız bize teşekkür edecek. Biz helalleşmedik bir tane bile vatandaşımızı bırakmayacağız.

CIMBIZ GAZETECELİĞİ

Önceki gün Saruhan Otel’de düzenlediğimiz toplantıda bir gazeteci arkadaşımızın gündem dışı sorusuna verdiğim yanıttan tek bir cümleyi alıp, bu cümle üzerinden bize vurmak ne basın etik kurallarına ne de tarafsızlığa uymaz. Birilerinden aldıkları icazetle bize saldırmak; gazetecilik değil, tetikçiliktir. Ayrıca malum gazete, yazdığı haberde salonda buz gibi bir havanın estiğini söylemiş. Manisa’mıza kazandırılmış bir uluslararası etkinliğin basın toplantısına bir muhabir dahi göndermeden toplantı atmosferi hakkında yorum yaparsanız komik duruma düşersiniz.

Göreve geldiğimiz günden bu yana hizmete aç mahallelerimize hizmet yağdırdık. Köyden mahalleye dönüşen yerleşim birimlerimiz, tarihlerinde görülmemiş hizmeti bu kısa sürede aldı ve daha fazlasını alacak. Yunusemre Belediyesi kurulduğunda kışın çamur, yazın toz içinde olan mahallelerimiz şimdi pırıl pırıl… Yuntdağı’nda ürün çeşitliliğini, dolayısıyla tarımsal kalkınmayı sağlamak amacıyla yaptığımız desteklemelerle üreticinin yüzü güldü. Temizlik İşleri Müdürlüğümüz bünyesinde kurulan ekiplerimiz Yunusemre’yi pırıl pırıl yaptılar. Fen İşleri Müdürlüğümüz vatandaştan gelen talepleri hemen yerine getirmeye çalışıyor. Hanım Lokallerimizden Kültür ve Taziye Evlerine, Evde Bakım Hizmetlerimizden Gıda Bankası’na kadar bütün bu gayreti yok sayıp bizim hakkımızda karalama kampanyası başlatan zihniyetleri esefle ve şiddetle kınıyorum.